یعنی هیچ راهی ندارع بچه دوباره سینه رو بگیره🥲

۶ پاسخ

منم نمیگرف تو خاب میدادم یکیم وقتی بیدار میشد اش گیج بود بعد کم کم الان تو بیداریم داره میگیره شیرخشکم میدمش قبلا ۹٠تا میدادم الان 30تا بیشتر نمیخورع یکیم شیرم داش خشک میشد لاکتاول خورذم الان باز خیلی زیاد شده

موقع خواب بده بعد دوروز میگیره
من امتحان کردم البته اگه شیرت خشک نشده

ببین صبر داشته باش.هر چقدر هم جیغ زد تحمل کن ممکنه حتی یک ماه هم طول بکشه.اصلا شیشه نده ولی اگه از وزن گیریش میترسی وقت هایی که خوابه یکی دو بار بهش شیشه بده تا ضعیف نشه ولی تو بیداری اصلا نده.صبر داشته باش فقط و هر بار که گریه کرد سینه رو بده.سعی کن گیج خوابش کنی بعد سینه بدی بهش چون وقتی خوابن غریضه ی رفع گرسنگی غالب میشه و بچه سینه رو میگیره همینجوری کم کم دوباره برمیگرده به امید خدا

شیشه رو کمتر کنید
و وقتی داره بازی میکنه و نیمه سیر هست ممی بدین بهش کم کم میگیره
دختر منم نمیگرفت ولی الان در خد ۵ دقیقه میک میزنه بقیه شیر رو با شیر دوش میدوشم میریزم شیشه میخوره بقیشو فریزر میذارم که شیرم خشک شد شیر مادر داشته باشع

سوند شیردهی بگیر

🫠شیشه ندی گشنه بشه سینه رو بگیره

سوال های مرتبط