کم درست کن گلم
وای منم همین مشکل رو دارم دلم نمیاد کم درس کنم ولی وقتی ام میمونه عذاب وجدان میگیرم.
منم هروقت کم درست میکنم همش و میخوره وقتی زیاد درست میکنم نصفش میمونه 😒😒😒
منم گاهی میریزم
من شصتا میدم اگه دیدم میخاد باز سی تا درست میکنم
آب ولرم کنار دستم هس
مام همین بودیم تازه دو سه هفته س خوب شده🥲
شماهم این مشکل نخوردن و دارید🥺
ی بار کم تر درست کن ببین چقدر میخوره خب
کم درست کن عزیزم
کم درست کن و زود زود بهش بدع☹️🤷♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.