۱۰ پاسخ

کم درست کن گلم

وای منم همین مشکل رو دارم دلم نمیاد کم درس کنم ولی وقتی ام میمونه عذاب وجدان میگیرم.

منم هروقت کم درست میکنم همش و میخوره وقتی زیاد درست میکنم نصفش میمونه 😒😒😒

منم گاهی میریزم

من شصتا میدم اگه دیدم میخاد باز سی تا درست میکنم
آب ولرم کنار دستم هس

مام همین بودیم تازه دو سه هفته س خوب شده🥲

شماهم این مشکل نخوردن و دارید🥺

ی بار کم تر درست کن ببین چقدر میخوره خب

کم درست کن عزیزم

کم درست کن و زود زود بهش بدع☹️🤷‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط