۴ پاسخ

منم همینجوری بودم بعد زایمان کلا دیگ درد ندارم. حتی پریودم ۷ روزه بود الان شده سه روز

اره من همینطور بودم دقیق بعد زایمان خیلی بهترشدم سزارینم بودم

ببین منم مثل شما بودم دقیقااااااا تا حد مرگ درد مبکشیدم فعلا دو سه بار بعد زایمان پریود شدم درد نداشتم البته من سزارین بودم ولی مامانم طفلی بعد چهارتا زایمان طبیعی کماکان درد داشت اما نه به اون شدت😁

من شنیدم که یه سریا بعد زایمان دردای پریودشون خیلی کم شده

سوال های مرتبط