سوپرامیل خیلی خوشمزس
همه شیرخشکاوزن دهی دارن بستگی داره کدوم بسازه بهش
برای بچه های کولیکی و رفلاکس خوبه؟
هردوش خیلی خوبه بسته به اینکه کدومش بهش میسازه و میخوره فرقی توی وزن دهی ندارن
سوپرامیل هم خوشمزس هم بشدت چاق کننده
من دارم بیومیل میدم دو هفته س
شنبه میبرم وزن میکنم
من سوپرامیل میدم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.