۷ پاسخ

سوپرامیل خیلی خوشمزس

همه شیرخشکاوزن دهی دارن بستگی داره کدوم بسازه بهش

برای بچه های کولیکی و رفلاکس خوبه؟

هردوش خیلی خوبه بسته به اینکه کدومش بهش میسازه و میخوره فرقی توی وزن دهی ندارن

سوپرامیل هم خوشمزس هم بشدت چاق کننده

من دارم بیومیل میدم دو هفته س
شنبه میبرم وزن میکنم

من سوپرامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط