من از ۵ ماهگی میدم اوکیه بده
ما که میدادیم تا 30 سیس میدادیم اونموقع دلانا 9 ماهه بود
ولی از نه ماهگی میشه اب میوه بدی
من دادم یکبار
آب هویج گلو رو میزنه بدون بستنی خوب نیست اصن اگه میخوای بدی رنده کن بزار تو پستونک میوه خوری میخوره
دکتر گفت آب هویج عالیههه
بده بخوره نوش جونش عزیزم
مقویه😋❤️
چرا ندی فقط زیاد نده
اب سیبهم میتونی بدی
نه عزیزم هویج فقط پخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.