۹ پاسخ

من از ۵ ماهگی میدم اوکیه بده

ما که میدادیم تا 30 سیس میدادیم اونموقع دلانا 9 ماهه بود

ولی از نه ماهگی میشه اب میوه بدی

من دادم یکبار

آب هویج گلو رو میزنه بدون بستنی خوب نیست اصن اگه میخوای بدی رنده کن بزار تو پستونک میوه خوری میخوره

دکتر گفت آب هویج عالیههه

بده بخوره نوش جونش عزیزم
مقویه😋❤️

چرا ندی فقط زیاد نده
اب سیبهم میتونی بدی

نه عزیزم هویج فقط پخته

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی