برو بیرون با بچه ها پیاده روی کن حیف این هوا ی بهاری که ناراحت تو خونه باشی بعضی وقتا با یه لیوان چای و نسکافه کنار پنجره هم ادم واقعا حالش خوب میشه یکمی بیخیالی طی کن
منم همینم عزیزم سعی میکنم با تمیزکاری و کارای خونه خودمو مشغول کنم...ولی شما که دوتا دارین نسبت به ما کی یکی داریم باید خیلی سرتون شلوغ تر باشه دیگه..چرا دلت بگیره عزیزم برو بیرون خب یه دوری بزن با بچه ها💚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.