سلام مامانا من ماه هفتمم زیر شکمم درد میگیره کسی دلیلشو میدونه؟

۳ پاسخ

منم زیر شکمم حس درد و سنگینی دارم

من تو هفته شما زیاد این دردا رو داشتم شیاف گذاشتم خوب شدم شماهم برو دکتر دارو میده ان شاللع بهترمیشی

انقباض رحمی داری برو دکتر بهش بگو برات دارو مینویسه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی