سلام خانما.این سونوی انتی منه میشه بگید دختره یا پسر

تصویر
۵ پاسخ

چیزیش معلوم نیست که چقدر دستگاه سونو بد گرفته..ولی هر چی هست ایشالله سالم و سلامت باشه🥰😍

حسم میگه دختره

پسر.

۱۸هفته مشخص میشه تو این هفته ها دکتر هم نمیتونه تشخیص بده

پسره صد در صد

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابنبات 
🍭👼🏻 مامان ابنبات 🍭👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ساتیار❤️ مامان ساتیار❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرآنا مامان مهرآنا هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری