۲ پاسخ

اره عزیزم برو آزمایشگاه بگو آنزیم کبدی میخوام میگیرن زیادم گرون نیست همین ۲۰۰-۳۰۰ فکر کنم

دکتر بنویسه.. چون خیلی بدون بیمه گرونه

سوال های مرتبط