اتفاقأ الان همه زیر سه کیلو به دنیا میان
من ۲۲۰۰ اونم طبیعی دنیا اومدم😅
والا قبلا اتفاقا تپل تر بودن من داداشم ۳۵۰۰ بود میگفتیم ریزه همه مون بالای ۴ بودیم خودم ۴۵۰۰ دختر داییم دنیا اومد ۵ کیلو
بنظرم بخاطر مصرف داروها و مکمل های بارداریه خب بچم خوب وزن میگیره دیگه
بیشترش واسه ژنتیک،بعدم الان کلی مولتی ویتامین های جورواجور و لیدی میل اینا اومده کمک کنندس
پس باید چند باشه؟ من به دنیا اومدم ۴/۸۰۰ بودم داداشم ۴/۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.