چرا وزن نینی های جدید بیشتر از ۳ کیلو به بالاست

۶ پاسخ

اتفاقأ الان همه زیر سه کیلو به دنیا میان

من ۲۲۰۰ اونم طبیعی دنیا اومدم😅

والا قبلا اتفاقا تپل تر بودن من داداشم ۳۵۰۰ بود می‌گفتیم ریزه همه مون بالای ۴ بودیم خودم ۴۵۰۰ دختر داییم دنیا اومد ۵ کیلو

بنظرم بخاطر مصرف داروها و مکمل های بارداریه خب بچم خوب وزن میگیره دیگه

بیشترش واسه ژنتیک،بعدم الان کلی مولتی ویتامین های جورواجور و لیدی میل اینا اومده کمک کنندس

پس باید چند باشه؟ من به دنیا اومدم ۴/۸۰۰ بودم داداشم ۴/۶۰۰

سوال های مرتبط