۵ پاسخ

خیلی پایین نیس؟

۳۵تب نیست عزیزم ۳۷ به بعد تب میشه

‌تب نداره از ۳۷.۸تب حساب میشع

تب ندارهذخشگلم
۳۷ به بالا باید مراقب باشی عزیزم

اره تب نداره

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان محمد رئوف مامان محمد رئوف ۵ ماهگی