بچه ها رانندگی ضرر داره؟بعد دو ماه یکم رانندگی کردم امروز

۷ پاسخ

ميگن نكني بهتره بخاطر امنيت ولي من بارداري قبليم تا٩ماهگي رانندگي ميكردم سراينم همينطورم

من نمیدونم چرا ولی خیلی شنیدم که خانوم باردار نباید رانندگی کنه

هیچ مانع ای نداره فقط مثل هرکاره دیگه ای تو این دوران لازمه که بیشتر احتیاط کنی.

من تا۸ماه خودم رانندگی میکردم

منکه قبلی تا ماه اخر رانندگی کردم الانم چون میرم سرکار هرروز رانندگی میکنم

من شیش ماهم رانندگی میکنم همچنان

نه اگر خودت ارییت نیستی هیچ مانعی نداره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۸ ماهگی