ميگن نكني بهتره بخاطر امنيت ولي من بارداري قبليم تا٩ماهگي رانندگي ميكردم سراينم همينطورم
من نمیدونم چرا ولی خیلی شنیدم که خانوم باردار نباید رانندگی کنه
هیچ مانع ای نداره فقط مثل هرکاره دیگه ای تو این دوران لازمه که بیشتر احتیاط کنی.
من تا۸ماه خودم رانندگی میکردم
منکه قبلی تا ماه اخر رانندگی کردم الانم چون میرم سرکار هرروز رانندگی میکنم
من شیش ماهم رانندگی میکنم همچنان
نه اگر خودت ارییت نیستی هیچ مانعی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.