خانوما
تو سه ماه اول بارداری، رانندگی میشه کرد؟!

۶ پاسخ

من سه ماه اول کردم الان دیگه حوصله ندارم خوشم نمیاد

اگ پست اندازهارو خوب بگیری اره میشه

اره چرا نشه مگراستراحت مطلق باشی

😐😐😐

منکه تا ماه اخر رانندگی کردم

چرا نشه ؟من که میکنم

سوال های مرتبط

مامان مریم😍🌿 مامان مریم😍🌿 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته دهم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی