من نون لواش تلیت میکنم واسش دوست داره
بله سنگک بربری تست
آره هر چیزی که میل داشته باشه خیلی کپ
بربری بیشتر دوست داره ولی همه نون هارو میخوره یکم میدم دستتش میخوره باز میاد میخاد
دختر منم دوست داره ولی ی گاز بزرگ میزنه گیر میکنه تو گلوش
اره تافتون
لواش و سنگک
سنگک خیلی دوس داره
نلا عاشق نون ه هر مدل نونی😅😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.