خون بچه وارد خون خودت میشه خدایی نکرده از بین میرید .
برای جون مادرخطریه. فک کنم نباید خون منفی بامثبت اگه باهم مخلوط بشن برامادرخطریه بارداری هی بعدی هم بهرمشگل میخوری
من تو فامیلامون داریم همچین چیزی
که نزده بچه از نظر جسمی معلول هست
دچار کم خونی میشه نوزاد زردی شدید میگیره
بارداری بعدی به شدت خطرناک میشه برای مادر. یکی نزده بود سه تا بچه سالمم اورده بود مشکلی هم براش پیش نیومده بود ولی خب این خیلی ریسکیه اون خانم شانس اورد که بچه هاش گروه خونشون مخالف نبود
یعنی از اول بارداری نمیدونستی گروه خونیت چیه؟
بچه دچار مشکل خونی میشه.
هم برا خودت خطر داره هم بچه بعدیت .
من سر هر ۳ بارداریم زدم
خیلی خطرناکه
دیگه بعدش بچه های بعدیت سقط میشن
حتی اونا که یواشکی سقط میکنن بچشونو ومنفی بودن دیگه سخت بچه دار میشن یا نمیشن
کم خونی و تالاسمی مینور میگیره نوزاد و حتی تو بارداری بعدی دچار مشکل میشی هم خودت هم جنین
برای بچه بعدیت مشگل میشه
ممکنه ریه بچه دیر تشکیل بشه یا زردی داشته باشه
بچه بعدی ممکنه ناقص ب دنیا بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.