سلام میدونید اگر امپول کزاز نزنیم چی میشه؟؟

۶ پاسخ

من زدم استرس نداشته باش خوبه بزن

یه مرکز بهداشت دیگه برید کد ملیتون که بزنه تو سیستم اطلاعاتتون براشون میاره بالا به عنوان مهمان کارتون رو انجام میده

بخاطر عفونت اتاق عمل

وای من امروز زدم دستم درد می‌کنه 😭
برای زایمان هم بچه هم خودت ایمن میشی

همون واکسنیه که تو راهنمایی یا دبیرستان بهت زدن من چون ۱۴ ۱۵ سالگی زدم الان که ۲۳ هستم گفتن نیازی نیست هر ده سال باید بزنی این واکسن رو

بهداشت شهر ما بستست خیلی وقته نمیدونمم کی باز میشن من باید چیکار کنم کسی میدونه

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی