خانمایی که هم هفته منید امپول کزاز زدید
نگه نزنیم چی میشه

۱۲ پاسخ

من زدم یه ده روزی میشه
ترس ندارد برای جلوگیری از عفونت حین زایمان خیلی خوبه
البته باید از تزریق دوز قبلی ده سال گذشته باشه

از عفونتهای اتاق عمل جلوگیری میکنه هم خودت و هم نی نی ایمن میشین در مقابل عفونتها

موقعه عقد نزدی

من دیروز زدم.

نہ من نزدم دکترم گف نزنے ھم چیزے نمیشہ

من یه هفته ای میشه زدم

عزیزم دیگ برای هفته ی شما دیره نمیتونی بزنی
چون بعد از تزریق باید حداقل دو هفته زایمان صورت نگیره برای جنین ضرر داره
و چون هفته های بالای ۳۴ احتمال زایمان هست ریسک نمیکنن بزنن
بهترین تایم ۲۸ تا ۳۲ هست
و اینکه این واکسن تا ۱۰ سال ساپورت میکنه اگر ۱۰ سال گذشته باید میزدید ک بهتر بود اگر ن ک مشکل آنچنانی نداره عزیزم نگران نباش
واکسن کزاز چون آنتی بادیش برای بچه یکم سنگینه نسبت ب واکسن های دیگ بخاطر همین زیر ۱۰-۱۵سالگی تزریق نمیشه
اینکه تاکید میکنن تو بارداری بزنی برای اینه ک از طریق شیر مادر این آنتی بادی وارد بدن بچه میشه و براش خوبه
حالا نگران نباش مشکلی پیش نمیاد عزیزم
الان برای شما نزدنش خیلی بهتر از زدنش هست چون هفتتون بالاس و زدنش برای جنین خوب نیس

ماما به من گفت واجب نیس
ولی من چون حیوون خونگی دارم گفت بزنی بهتره

من سر ازدواجم هر دو کزاز زدیم ، الان ۴ سال گذشته نیازی نیست بزنم

از عقدت‌چندسال گذشته؟

من نزدم .میترسم بزنم

برای منم سئواله

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌وششم بارداری