بعد زایمان طبیعی هم باید شکمو بست؟

۷ پاسخ

بله ببندی جمع میشه

اره بايدبست

بلی عزیزکم

بستنش که خیلی خوبه
ولی چون زایمان اولمه دو روز اول برگشت چون شکمم کوچیک بود تاثیری چیزی نفهمیدم ولی باز هر دمبیل دارم میبندم شاید از این ژله ای بودنه دربیاد

اره من از روز اول بستم

اره حتما

اره من بستم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری