۷ پاسخ

عه افرین زود دست بکار شدی ،،، منم باید فردا درستش کنم، البته جای پنیر من خامه میزنم ،،، فک نکنم پنیر با بیسکوییت خوب بشه

عزیزم چی هستش؟؟
خیلی خوشگل درست کردی
توش جانش باشه

نوش جان چی هست؟

استقبال کرد خوردشون؟

عه همینی که گهواره گذاشته بوده

کاش دختر منم میخورد
اصلا چیزی به اسم میان وعده و انواع خوراکی براش قفله😩😩
غذا رو هم بزور میخوره

وااای چ باسلیقه

سوال های مرتبط