۸ پاسخ

اره بهش یاد دادم

بله از ۵ ۶ ماهگی تقریبا
چون شیشه شیر نمیگرفت لیوان و نی زود اوکی شد

پسر منم از همون اول شروع با لیوان نی دار آب میخوره
من قمقمه شفاف دارم نی داره کنارش می‌خوردم که ببینه

نه بالیوان خودش میخوره گلم میشه به درخواست بدی داشته باشمت من پرم

دختر من با بطری میخوره ، نی داره

دختر من با نی بلده
با لیوان خیلی نه

نه پسر من هنوزم قشنگ یاد نگرفته

نه با استکان یا شیشه شیر

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۱۰ ماهگی