۴ پاسخ

اگر شدیده کیدیزول. اگر نه توصیه میکنن فقط بعد شیر ۲۰ دقیقه عمودی بگیری و اروغشو بگیری

خس خس سینه بی قراری زیر سینه

دومیتدون داده برای رفلاکس پنهانش‌

علایمش چیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مَمَد😚 مامان جوجو مَمَد😚 ۴ ماهگی