۵ پاسخ

سیرش نمیکنه شیر منم همین بود اخر شیرخشک دادم

منم خيلى خسته ميشدم براى همون شيرخشكم بهش ميدادم البته روزى ٣ وعده ولى الان كم شده يا خوابه يا دوست داره بازيگوشى كنه سينه كمتر ميخوره

اولا همينه تا ٢ ماهگى همش دوست دارن سينه دهنشون باشع بدشم فكشون زود خسته ميشه

تا دوماه عادی بچه همش زیر سینه باشه فکش هنوز خیلی ضعیفه

دقیقا منم همین مشکل رو دارم
دیگه تمام جونم درد میکنه بخاطر شیردهی

سوال های مرتبط