حوله گرم وزیردوش بدوش
هچکار با مک زدن شیرت میاد کم کم شیرت زیاد میشه نگران نباش
کمکم میاد فردا پس فردا،ولی باید بدوشی درست اولش درد داره ولی تحمل باید کرد،الانم بده همش بمکه،نه که بگی ندارع هیچی ولش کن،بده مکبزنه و از فردا پس فردا شیر جریان پیدا میکنه و بدوش تا سبک سه
واس من روز ۴ام شیر اومد توشون ،چقد دردناک بودن خدایا،دوشیدنشونم دردناک،اماچاره نیست،شیر کش بنداز و بدوش،الان نه روزی که شیر اومد و درد گرفتن
منم مثل شما بودم گفتن سوتین ببند
بستم سینه هام شیر اومد توشون ولی خب باد کردن واقعا
ولی بچه که شیر میخورد راضی بودم
کلا ۲۴ ساعت بستم اوکی شد دیگه نبستم
چن روز اول فقط آعوزه گلماونم خیلی کم باید مدام خود بچه میک بزنه شیرت زیاد شه..قطره شیرافزاهم میتونی بگیری
با شیردوش برقی بدوش بزار اون آغوز بره تا شیرت بیاد وگرنه سینه هات سفت میشه.من رفتم بیمارستان دوشیدم تا درست شد خیلی درد میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.