چرا با شامپو صابون ؟ مگه خودت دستشویی میری با صابون اینا میشوری ؟ اینجوری پوستش ب اندازه کافی نازک هست نازک تر میشه
بااب گرم میشستم
اب خالی بنظرم بهتره
بااب خالی
شوینده ی زیاد پوستوحساس میکنه
آب خالی عزیزم
اب خالی مگخودت تو دستشویی با شوینده میشوری
با شامپو بدن میشورم
با اب خالی بعضی وقتا پی پی روغنی باشه و نره خوب با شامپو میشورم
اونموقع زود ملتهب میشه چون خشک میکنه پوستو اگه خیلی به دلتون نمیشینه یبار فقط بشورین و بعدش چرب کنین
آب خالی بهتره
اب خالی
زیاد نباید به جای خصوصیشون شوینره زده بشه
خانما شیر خشک گیگوز ۱ خوب بدم پسرم
با شامپو بدن میشورم
من بیشتر با اب خالی میشورم بعضی وقتا با شامپو میشورم
شوینده بزنید پوستش خشک و حساس میشه فکر کنم اب خالی با همون حالا پماد یا روغنی که میزنید کفایت کنه مگه مشکل خاصی باشه و دکتر گفته باشه
با شامپو میشورم من همیشه
من شامپو فیروز با رایحه استخودوس گرفتم خنک کنندس خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.