۱۶ پاسخ

چرا با شامپو صابون ؟ مگه خودت دستشویی میری با صابون اینا میشوری ؟ اینجوری پوستش ب اندازه کافی نازک هست نازک تر میشه

بااب گرم میشستم

اب خالی بنظرم بهتره

بااب خالی
شوینده ی زیاد پوستو‌حساس می‌کنه

آب خالی عزیزم

اب خالی مگ‌خودت تو دستشویی با شوینده میشوری

با شامپو بدن میشورم

با اب خالی بعضی وقتا پی پی روغنی باشه و نره خوب با شامپو میشورم

اونموقع زود ملتهب میشه چون خشک میکنه پوستو اگه خیلی به دلتون نمیشینه یبار فقط بشورین و بعدش چرب کنین
آب خالی بهتره

اب خالی
زیاد نباید به جای خصوصیشون شوینره زده بشه

خانما شیر خشک گیگوز ۱ خوب بدم پسرم

با شامپو بدن میشورم

من بیشتر با اب خالی میشورم بعضی وقتا با شامپو میشورم

شوینده بزنید پوستش خشک و حساس میشه فکر کنم اب خالی با همون حالا پماد یا روغنی که میزنید کفایت کنه مگه مشکل خاصی باشه و دکتر گفته باشه

با شامپو میشورم من همیشه

من شامپو فیروز با رایحه استخودوس گرفتم خنک کنندس خیلی خوبه

سوال های مرتبط