۱۰ پاسخ

دکتر دخترم به من گفت ببرش بیرون بذار با محیط اشنا بشه و روابط عمومیش بره بالا
الانم که هوا عالیه
اگه نبرید بعدا خیلی اذیتتون میکنه جایی برید چون احساس غریبی میکنه

من میبرم
الان بهاره
روایت داریم که از هوای بهاری غافل نشین

اینجوری با یه باد مریض میشه

موقع باد پارچه بالای صورتش بنداز همیشه همراه داشته باش داخل بینی هاش باد نره

کلاه سرش میزاری ؟
یک‌ کلاه سرش بزار ببرش بیرون سویشرت تنش کن یک پتو نازک همراهت باشه تا باد اومد بپیچ دورش که رو سرش و بینیش بیاد باد رفت ورش دار اما ببرش بیرون خوشش میاد کم کم

بچه من چهار ماهشه هروز با لباس نازک بیرونه باد بهار بهش بخوره
فقط غروب یه پتو دورش میپیچم
این چند روز کوه و جنگل و باغ و همه چی رفتیم🫤

مال من هر روز میره بیرون😂

نه من زیاد میبرمش بیرون ... حتی تا الان که ۴ماهشه بالای بیست سی بار باغ و ویلا رفتم .... مشکلی نداشته ... بچه باید زیاد بیرون بره که با محیطای جدید روبرو بشه و سیناپس های مغزش فعال بشه ...

من زیاد میبرم بیرون اما تو باد هین هین میکنه

دختر منم اوایل باد میخورد بهش هین هین میکرد به مرور عادت میکنه نترسید

سوال های مرتبط