۴ پاسخ

ابهر مال کدوم شهره؟

چیکار کنم به نظرت دوباره ببرم پیش کمانی یا نه ببرم مریم نوری ؟

فتانه امروز ملکا رو بردم درمانگاه ۶۶۰۰بود
یعنی ۴۰۰گرم به زور وزن گرفته تصمیم دارم ببرمش پیش مریم نوری
اگر شیرخشک هم بخواد بده بهش بدم خوب بشه خیلی داره اذیت میشه بچم 😭😭😭همه میگن ول کن خوبه ولی الان این دندون دربیاره چی میشه آخه 🤕☹️🥲به خدا موهام داره سفید میشه سر شیر خوردنش فقط موقع خواب شیر میخوره اونم بعضی وقتها دهنش رو باز نمیکنه اصلا ،هر چند می‌دونم هزینه شیرخشک واسه همسرم خیلی سخت میشه تو این اوضاع اقتصادی و خودمم قراره از اطرافیان کلی حرف بشنوم ولی هیچی مهم تر از سلامتی دخترم نیست

سلام عزیزم شما دخترتوشیرخشک گیگوزمیدی خوبه تپلش کرده یاوزنش خوب بره بالا من دخترموسه ماهه آپتامیل میدم وزنش اصلا فرق نکرده ورشدی نداشته

سوال های مرتبط