خانوما تلخک باید از کجا گرفت؟

۸ پاسخ

صبر زرد بگیر سیاه هم میکنه وقتی می‌مالید تلخم هست

داروخونه

من تازه ازشیر گرفتم زرد چوبه زدم دیگه نخورد
همه میگن چرا انقدر زود گرفتی موقع ازشیر گرفته شده باز چرا میگن افسردگی میگیره آدم 😢

داروخونه

من هیچی نزدم فقط با مداد لب و مداد مشکی چشم خط خطی کردم گفتم اوخ شده🤣

داروخونه

داروخونه بگیر قطرشو داره

عزیزم من با زردچوبه گرفتم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۲ سالگی