بچها بهترین شیرخشک برا رفلاکس جیه ؟

۴ پاسخ

من اپتامیل اچ آمیدم

نان کانفورت میدم من دکترش داد بر کولیک

فکر‌میکنم ببلاک کامفورت

من اول نان میدادم اصلا بهش نساخت خیلی هم دل‌پیچه گرفته بود دکتر عوضش کرد‌سوپرا میل نوشت خیلی خوبه خدارو شکر بهش میسازه دل دردم نداره دیگه

سوال های مرتبط

مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی