بهترین شیرخشک برای رفلاکس؟؟؟

۲ پاسخ

من ببلاک ای آر و ببلاک ۱قاطی میکنم خوبه

اگ رفلاکسش شدیده شیرخشکArیا همون آنتی رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی