بهترین دارو برای رفلاکس چیه

۴ پاسخ

اس امپرازول باشیرخشک آی آر

قرص نکسیوم و قرص فاموتیدبن
اگه شیرخشک میخوره حتما باید از نوع AR باشه

من فاموتیدین و پودر اس امپرازول و شربت کیدیزول دادامن هیچکدوم تاثیر نداشت

بچه شما هنوز رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی