بهترین دارو برای رفلاکس ؟

۶ پاسخ

دارویی نداره جز معجزه
لعنت ب رفلاکس پنهان

داروها اثر ندارن😩

دکتر فاموتیدین داد

صبوری کنید ۴ماهگی اوج شل شدن دریچه ی معده هست رو به بهبود میرن اکثرا

منم طبق نظر فوق نوزاد بهش کیدیزول دادم
دوزشو دکتر طبق وزن باید بهت بگه

خودسر عمل نکن ولی فاموتدین و دومپریدون

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی
مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان رادین👼🏻 مامان رادین👼🏻 ۱۷ ماهگی