دارویی نداره جز معجزه
لعنت ب رفلاکس پنهان
داروها اثر ندارن😩
دکتر فاموتیدین داد
صبوری کنید ۴ماهگی اوج شل شدن دریچه ی معده هست رو به بهبود میرن اکثرا
منم طبق نظر فوق نوزاد بهش کیدیزول دادم
دوزشو دکتر طبق وزن باید بهت بگه
خودسر عمل نکن ولی فاموتدین و دومپریدون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.