بهترین دارو واسه رفلاکس چیه ؟؟

۴ پاسخ

نکسیوم

کیدیزول به من جواب داد

بنظر من شروع غذای کمکی من سامیار رو از ۴ ماهو نیم شروع کردم و دارهاشم قطع کردم خداروشکر خداروشکر خیلی بهتر شده بچم

نکسیوم اگر رفلاکس شدید باشه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۵ ماهگی
مامان آرتان ❤ آلین مامان آرتان ❤ آلین ۱۳ ماهگی
مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی