۷ پاسخ

من رقیق نکردم یذره تو کره غلتوندم تکه تکه میزارم دهنش

ابپز کن نصف زرده کمتر با یکم اب قاطی کن که داخل دهن بچه نچسبه مشکلی نداشته باشه میتونی یه کوچولو هم کره اصافه کنی تا ۲-۳ روز همینجوری زرده بده واسه تست اگه اوکی بود ۲ هفته بعدش هم میتونی سفیده رو استفاده کنی دکتر پسر من اینجوری کفتش واسه استفاده تخم مرغ

دختر من ۷ ماهو ۱۱ روزش بود برده بودم دکتر برای چکاپ گفت الان به سنی رسیده که میتونی بهش تخم مرغ بدی هم زرده هم سفیده
من آبپز میکنم زرده ی تخم مرع و یکمم از سفیدش قاطی میکنم با پشت قاشق له میکنم یکمم روغن زیتون میزنم و یه ذره هم آب جوشیده یا شیر میخوره دوست داره

ابپز کن اول نصفشو‌با کره و یکم آب جوش که رقیق بشه یا میتونی با نصف موز له کنی بدی بهش که خوش مزه ترم میشه یا با سیب زمینی آبپز من همه جورشو امتحان کردم یکی میگفت با آووکادوهم خوبه ولی من امتحان نکردم

پسر من سیب زمینی خوب میخوره زرده هم با سیب زمینی له کردم بهش دادم خورد

من فعلا ندادم اما بنظرم زرده رو آبپز کن بعد کره بهش بزن من اینجوری میخوام بدم

منم فردا میخوام بدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی