۵ پاسخ

شیر خودت شیر خشک

من باکره وشیرخودش رقیق میکنم

من با هیچی رقیق نمیکنم. کره میزنم میدم بهش

دیگه ۷ماهشه نیاز به رقیق کردن نداره با کره یا روغن نرم و مزه دار کن

با شیر یا اب جوش

سوال های مرتبط