۵ پاسخ

ممکنه بهت نسازه لیدی میل.
چون خیلیا رو اسهال کرده

خوبه اگر میخوای سزارین کنی تا زایمان میتونی برسونیش به چهار بیشتر ولی اگر طبیعی بهتره زیاد اضافه نکنه تا سه کیلو و خورده ای بشه بسه

خوبه ب نظرم تا ۳۸ هفته ۳۲۰۰ هم رد می‌کنه

عالیه تا دنیا بیاد بیشتر ۳ میشه خوبه نگران نباش

خوبه بد نیس
اگه دوس داری وزن داشته باشه بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی