۱۰ پاسخ

وای ک چقدر الان دوست داشتم زاییده بودم دغدغه م سیر کردنه بچه م بود ولی متاسفانه عرض و طول خونه رو دارم رژه میرم ک رحمم باز شه 😭😭😭

۴۰ هفتت تموم شد دردت نگرفت برو بیمارستان چون خطرناکه یهو بچه مدفوع می‌کنه

برامنم تو ۳۷ هفته و ۳روز طبیعی با آمپول زایمان کردم

عزیزم خدا کنه سالم بغلش کنی

منم با پای خودم رفتم تو ۴۰ هفته ۴ روز درد نداشتم بزور بستری کردن

من انقدر. ورزش و پیاده روی می کنم خسته میشم
ولی خبری نیس

پسر من ۴۱هفته و ۳ روز به دنیا اومد🤣🤣

منم خسته شدم دیگه
چرا نمیاد 😭

من 39هفته 4روز رفتم ان اس تی

ضربان قلب نامنظم بود آمپول فشار زدن

نه عزیزم
ان اس تی میگیرن اگه مشکلی نباشه تا 40تا 40هفته ،4روز نگه میدارن
ولی دیگه هر روز باید بری ان اس تی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آیهان❤️‍🔥رایان مامان آیهان❤️‍🔥رایان ۷ ماهگی
مامان عامر کوچولو💙🍼 مامان عامر کوچولو💙🍼 ۶ ماهگی