۱۸ پاسخ

نه عزیزم پایین نیست

نه پایین نیومدن خوبه کوچیک نیس

نه جانم کجاش کوچیکه خیلی خوبه
مال من کوچیکتره شکمم اما خدا رو شکر وزن بچه ام خوبه
همش رفته تو پهلوهام کبود شده پهلوم

نرماله دیگه

عالیه عالیه ماشالله🤩

عالیه واسه من روز زایمان خیلی کوچیک تر بود بدنیا اومد وزنش عالی بود

نه خوبه عزیزم

نه عزیزم پایین نیس اندازمش خوبه

خوبه اندازش و پایین نیست

مال منو ببینی چی میگی
من اصلا زیر سینم خالی خالیه

چه گرد و خوشگل😍 اندازه اش عالیه ، پایین هم نیست

خیلیم خوبه اندازش،پایین نیست گلی

به نظرم شکمت پایین نیس واندازشم عالیه

نه عزیزم خوبه شکمت ولی پایین نیست

خوبه ماشالله مال من از این کمتر
و پایین تر حتی

اره خیلیی کوچیکه متاسفانه

خوبه پایین نیست

پایین نیس

سوال های مرتبط

مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی