بله بچه نرمال بدون مشکل تا دو ماهگی تقریبا همهش خوابه
بله عزیزم
اره عزیزم طبیعیه نگران نباش چند روز دیگه میگی چرا نمیخابه😅😅😅بچه منم آنقدر میخابید هی میگفتم وای چرا انقدر میخابه الان همش گریه و دل درده 🤦♀️و نمیخابه مخصوصا شبا 🤦♀️من شبیه معتادا شدم 🤦♀️
نوزاد تو یک ماه اول از ۲۴ساعت ۲۰ساعتش خوابه ۴ساعتم فقط برای شیر بیدارِ،به مرور ساعت بیداریش بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.