۴ پاسخ

بله بچه نرمال بدون مشکل تا دو ماهگی تقریبا همه‌ش خوابه

بله عزیزم

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش چند روز دیگه میگی چرا نمیخابه😅😅😅بچه منم آنقدر میخابید هی میگفتم وای چرا انقدر میخابه الان همش گریه و دل درده 🤦‍♀️و نمیخابه مخصوصا شبا 🤦‍♀️من شبیه معتادا شدم 🤦‍♀️

نوزاد تو یک ماه اول از ۲۴ساعت ۲۰ساعتش خوابه ۴ساعتم فقط برای شیر بیدارِ،به مرور ساعت بیداریش بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان الياس💙 مامان الياس💙 ۱۰ ماهگی