پسر من وقتی از ساعت خابش بگذره همینطور دیونه میشه ب هیچ وجه دیگ نمیزارع دست بزنی حرف بزنی باهاش یا نزدیکش بشی بیشتر خودشو میزنه زمین و دادددد میکشه
آهان نور خانه کم کن براش لالایی آرامبخش مثل صدای ویگن بزار
عزیزم بچه ها بی دلیل گریه نمیکنن اول پوشکش چک کن بعد لباس هاش که تمیز باشه خودش هم تمیز باشه
شیر بده غذا بده شاید سیر نشده
بعد دیگه بهش شربت دل درد کولکیز بده
اگر بارم خوب نشد باهاش یکم بازی کن ببرش بیرون شاید حوصلش سر رفته
یا روی لثه هاش پاراکید بزن بهش بده شاید داره دندان درمیاره
اگر هیچ کدام ایتا نبود ببرش دکتر بچه رو
شاید خوابش میاد پسر من هر وقت خوابش میاد از این کارا میکنه امروز انقدر گریه کرد خودمو زدم از دستش😔😄
صد دردصد دندونه
بردمش تو حموم ساکت شد
شاید دندونشه
دقیقن پسر منم همینطوره مال دندون در اوردنه لثه هاش اذیتش میکنه براش پماد بیار تا اروم شه
شاید گوشش درد میکنه
سریع ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.