روز ۳ یا ۴
فرداش ک از بیمارستان اومدم خونه حموم رفتم
منتها من پانسمانم ضدآب بود ک تا ده روز ک بخیمو کشیدم برش نداشتم
۴۸ساعت بعد
سلام روز سوم رفتم اره با شامپو شستم بعد حمام سشوار گرفتم خشک کردم
سلام دوروز که بیمارستان بودم .فک میکنم روز چهارم رفتم حموم چون دستامو تکون میدادم میخاستم لباس دربیارم سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.