۵ پاسخ

روز ۳ یا ۴

فرداش ک از بیمارستان اومدم خونه حموم رفتم
منتها من پانسمانم ضدآب بود ک تا ده روز ک بخیمو کشیدم برش نداشتم

۴۸ساعت بعد

سلام روز سوم رفتم اره با شامپو شستم بعد حمام سشوار گرفتم خشک کردم

سلام دوروز که بیمارستان بودم .فک میکنم روز چهارم رفتم حموم چون دستامو تکون میدادم میخاستم لباس دربیارم سخت بود

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی