اگر شرایط طبیعی رو داری شک نکن طبیعی خیلی بهتره برای بدنت
منم از طبیعی وحشت دارم . منم مشکل دکتر و بیمارستان دارم😄 بین دو نفر موندم ولی خیلی متاسفانه هزینه ها بالاست . اما حاظرم هر جور شده برم سزارین اختیاری اما نرم طبیعی
شوهرمن کارشناس بیهوشیه قرار بود سزارین بشم دکتر اصلی باردارشد و میره مرخصی ی دکتر جدید اوردن تازه کاره شوهرم میگه رفت زایشگاه خانمه زایمان کرد اینقدر بخیه بد زد خانمه بعد زایمان طبیعی اوردن اتاق عمل برای بخیه دوباره.میگه اونجا هم بخیه بد زد زنگ زدن دکتری ک مرخصی بود بیاد گندکاریشو جم کنه.
منم ترجیح دادم طبیعی با دکتر قدیمی پیش برم تا سزارین با دکتر جدید
متاسفانه همه جا قیمتا همینقدر شده
شیراز۸۵ت سزارین
بازم اونجا اونقده تهران۸۵/۹۰شده
خیلی هزینه ها زیاد شده کاش دکتر ها یکم کمتر میگرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.