۵ پاسخ

زیر یکسال قرمز
بعدش ابی

من دکترم گفت آبی مال بچه هایی که آهن بدنشون کمه.گفت قرمز بده همون یه قطره چکون

عزیزم آبی بهترین هس

قرمز دوزش کمه ،آبی خوبه

دوتاش خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی