۹ پاسخ

بردی حموم؟

آره عالیه

پسر منم ۲۷۰۰ بود تولد بغد سه و خورده ای ماه ۵۹۹۰ بود

اون روز توی بهداشت ماما بهم گفت نرماله اینه که وزن تولد نوزاد توی شش ماهگی باید دو برابر وزن تولدش شده باشه

عالی
دکتر گفت چهار ماهگی دوبرابر بشه

عالیه
شیر چی میخوره ؟

عزیزم هر ماه باید ۱ کیلو اضافه کنه تا ۶ ماهگی
بقیه میگن چاق لاغره تو۹ه نکن تازه بیشترم اضافه کرد نترس چ بهتر چون دندون درمیاره با مریض بشه لاغرمیشه

اره عالی

عالیه عزیزم 🤍

سوال های مرتبط