۳ پاسخ

برو اما نزار معاینه کنه

هفتت پایینه به نظرم حتما برم دکتر سونو بده دور از جون یه وقت اگر سرویکست اومده پایین سریع تر پیگیرش بشی

عزیرم شیاف بزار و خوب استراحت کن
اگر لکه بینی و درد شدید نداری استراحت کنی بهتر میشی.

سوال های مرتبط