۴ پاسخ

من تو بارداری فقط تو بازوم میزدم

نه مشکلی نیست دستت بزن 4 انگشت از ناف فاصله بده مستقیم بزن

اتفاقا برای جنین عالیه از سقط جلوگیری میکنه چهار انگشت دور ناف بزن

نه عزیزم اتفاقا کمک به رشد بهتر جنین میکنه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی