۱۸ پاسخ

بخاطر تب رزوئلاست
بعد تب اینجوری میشه

اره عزیزم طبیعیه
بعد تب اینطوری میشه بعضی وقتا

نگران نباش رزوئلاست فقط تبشو کنترل کن زیادم نپوشونش

عزیزم الهی. از تب هستش

اره گلم تب رزوئلا گرفته خوب شده دیگه

ببر دکتر یه آمپول و پماد میده زود خوب میشه

اره دختر منم کوچیک که بود یه بار اینطوری شد سه روزه خوب میشه

روزئلا چند روز میکشه تا بره

اینکه اینجوری دونه زده ینی مریضیش تموم شده

ممکنه رزوئلا باشه یه ویروس

عزیز دلمممم😘😘😍😍😍
خدا حفظش کنه گلم

رزوئولاس نترس خوبه که ریخته بیرون

به خاطر تبه، نگران نباش

طبیعیه بعد از تب

اره دختر منم یبار نوزاریش بعد تب اینجوری شد

روزئولاست
اگه ناخوناشم ریخت نترس
دوباره در میاد
دختر منم گرفته بود

ابله مرغانه فکنم

این ویروس روزلی هست البته یه اسم دیگم داره وقتی بدنش میریزه بیرون دیگه تبش قطع میشه
احتمالا کسی که ویروسی بوده بوسش کرده

سوال های مرتبط