۴ پاسخ

بدن یا ندن چه فرقی میکنه مگه برا ۲ تومن هم چیزی میدن🤦🏻‍♀️

الان تو یک تاپیک دیگه یه نفر گفته بود که براش واریز کردن

ما ک کارمند وزارت بهداشتیم هنو حقوق فروردین رو نریختن برامون
چ انتظاری دارین ازشون

امروز خبر خوندم بچه هایی که از اول تا ۳۱ فروردین دنیا اومدن ۱۵ اردیبهشت به حساب مادراشون واریز میکنن و لیست فروشگاه هایی هم که میشه ازش خرید کرد اعلام میکنن

سوال های مرتبط