۳ پاسخ

وای سمیرا من از وقتی زدم بیحالم نمیتونم کارای خونه رو انجام بدم فقط میخام دراز بکشم تمام کارام مونده امروز هم آزاد سازی زدم سردرد و سینه درد اضافه شده جای امپولم درد می کنه

انشالله هر چی خیره همون بشه

سلام چندتا آمپول داد دکتر؟؟

سوال های مرتبط