۳ پاسخ

سینال اف رو اکثر پزشکا میگن به دور ناف یا قسمت داخلی ران میزنن

خداوکیلی اولین باره همچین چیزی شنیدم ب بازو؟ینی این آمپول ب همه جات میتونی بزنی من زدم ب باسنم یکی میزنه ب نافش یکی ب بازوش😂😂

آره طبیعیه ولی سعی کن ب حالت ۹۰ درجه بزنی که کمار درد بگبره

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری