۴ پاسخ

عزیزم منم خمینی شهرم دکتر شما کیه و چه جایی زایمان میکنید ؟؟؟ از من الهام غلامیانه

انقباضه، برو زایشگاه اگه انقباض باشه تحت نظر بستریت میکنن

اگ با ریتم منظم سفت وشل میشه برو بیمارستان حتما

اگه همه جاش سفت میشه و دلدرت مث پریودیه انقباضه

سوال های مرتبط